تا زنده ام
 
دل نوشته
NAVID ALKA
 
چهار شنبه 8 آذر 1391برچسب:"انتظار"دوس داشتن"تا"سکوت", :: 21:47 ::  نويسنده : نوید

گفت دوستیم مگه نه ؟
گفتم آره
گفت "تا" کِــی
سکوت کردم !

گفت دوستم داری ؟
گفتم معلومه
گفت چند "تا"
سکوت کردم !

روزی که داشت میرفت
گفت منتظرم بمون
گفتم "تا" کِــی
سکوت کرد !

و من هنوز بر این معتقدم که
دوستی ای که "تا" نداشت
انتظارش هم "تا" نداره ...

"تا" هر کِــی ... 



نظرات شما عزیزان:

afsane
ساعت8:47---9 آذر 1391
سلام وبه قشنگی دارین مطالبتونم جالبه و قشنگ بود
خش حال میشم به منم سربزنید
واگه مایل باشید عضو گروه ما بشید
موفق باشین


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ

باشه تو بردى و اينا برات افتخارن.... تو ختم عالمى و منم اند خامم؟ فک نکنى اهل جبران يا انتقامم! خودم بايد دقت ميکردم تو انتخابم....
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دل نوشته و آدرس navid-alka.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان