باز هم نفرین
 
دل نوشته
NAVID ALKA
 

قول داده بودم دیگه نفرین نکنم اما بخدا نمیشه وقتی یاد اون لحظه هایی میفتی که به پاش سوختی!!!

نفرین به تو که به من گفتی :
تو سخترین لحظه ها کنارتم ...
و دریغ از اینکه سخت ترین لحظه ها رو ،خودت برام رقم زدی ...
 

نفرین به تو(مخاطب خاص)



نظرات شما عزیزان:

الناز
ساعت1:01---15 دی 1391
گاهی سکوت همان دروغ است . . . ! کمی شیک تر ، روشنفکرانه تر و با مسئولیت کم تر . . . !

یه دنیا مطالب دیدنی وجذاب
ساعت12:23---11 دی 1391
درود دوست عزیز وب زیبایی داری اگر مایل به پیونده لینک هستید لینکم کنید بعد خبر بده تا من شما رو لینک کنم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ

باشه تو بردى و اينا برات افتخارن.... تو ختم عالمى و منم اند خامم؟ فک نکنى اهل جبران يا انتقامم! خودم بايد دقت ميکردم تو انتخابم....
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دل نوشته و آدرس navid-alka.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان